Kaksikerroksinen hevoskaruselli 1700-luvun muotien mukaan.
Karuselli koostuu kuumasinkitystä pyörivästä rakenteesta, jota tukee keskipylväs, ja se on peitetty käsin koristelluilla lasikuitupaneeleilla, joihin on asennettu valaistus.
Kaksi päällekkäistä kerrosta on ripustettu maasta kattorakenteeseen kiinnitettyjen tukitangojen varaan, ja lattian pinta koostuu kirkaskäsitellyistä massiivipuupaneeleista. Toinen kerros on saavutettavissa kahden portaikon kautta.
Voimayksikkö koostuu AC-itsejarruttavasta vaihteistomoottorista, joka on asennettu keskipylvääseen ja jota ohjataan elektronisesti. Kaikki hyppivät hevoset ja keinuvat vaunut liikkuvat laakerilla varustettujen kampiakselien avulla, jotka sijaitsevat katossa.
minimi mitat: Halkaisija m. 11 (36’1”) – Korkeus m. 8.6 (28’3”) [Min. m 7,9 (25’11”)]
Maksimikapasiteetti: 70/76 matkustajaa (Aikuiset / Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 1050 matkustajaa/tunti (4 min. sykli)
Maksiminopeus: 5 RPM (säädettävissä elektronisesti alhaisemmille arvoille asiakkaan toimesta)
Tehovaatimukset: Kokonaisteho enintään 32 kW (28 kW Valaistus - 4 kW Liikuttava voima)
KUPARIPUTKI HIILIVAPAA EN 1057 CE IGQ PE-VAIPALLA KAASUASENNUKSILLE NORMIN UNI 10823 MUKAAN, MAANALAISILLE PUTKISTOILLE.
ZETAESSE PE KAASU on kupariputki, joka on päällystetty tiiviillä PE-suojakuorella, ja se soveltuu polttoainekaasun kuljetusasennuksiin kotitalouksissa.
Seos: Cu-DHP (Cu: 99,90 % min., P: 0,015÷0,040 %)
Jäännöhiili: <0,05 mg/dm²
Takuu: 30 vuotta korroosiota vastaan
ERITYINEN KÄYTTÖ: Kaasun kuljetusjärjestelmät
Tiheys: 0,92 Kg/dm3
Osat ja mekaaniset komponentit, jotka on koneistettu piirustusten mukaan öljy- ja kaasuteollisuudelle - CNC-koneistetut osat ja komponentit, jotka on valmistettu jyrsinnällä ja sorvauksella konekeskuksilla ja moniakselisilla liukupäällysteisillä CNC-sorveilla alumiinista, teräksestä, muoveista jne.
Käyttö: öljy- ja kaasuteollisuus – järjestelmien, laitteiden ja laitteistokomponenttien osat
Asennettavaa laitteistoa eteenpäin traktoriin, joka on varustettu ylöspäin kääntyvällä rakenteella, jotta voidaan työskennellä kahden rivin kerrallaan. Varustettu viidellä hydrauliikkasylinterillä, jotka mahdollistavat noston, sivusiirron, päätösten avauksen ja kallistuksen säädöt. Lisäksi on olemassa iskunvaimentimia, jotka helpottavat kulkua epätasaisilla mailla.
Kone toimitetaan vakiona rikkakasvien poistopäiden kanssa, kun taas kumikartioiden tukevat osat rivivälin rikkakasvien torjuntaan ovat valinnaisia.
Virran avaaminen ja sulkeminen, kuten kaikki liikkeet, ohjataan ohjauskeskuksesta ohjaamossa, kun taas kytkimet estävät automaattisesti tuotteen virran, kun päät avautuvat rivin lopussa, ja antavat sen jälleen käynnistyä, kun ne suljetaan.
Condor 13D rikkakasvien poistokone on ammattimainen työkalu, joka soveltuu erinomaisesti yrityksiin, joissa viinitarhoja viljellään intensiivisesti ja maasto ei ole liian jyrkkää.
Pienikokoinen, korkean tehokkuuden yhteistuotanto soveltuu moniin käyttäjäkäyttöihin eri sektoreilla: palvelualalla, pienyrityksissä ja ympäristössä; Euroopan unioni edistää tätä energiansäästö- ja ympäristönsuojelukulttuurin leviämiseksi.
Kantava rakenne, joka koostuu teräksisista levyprofiileista, jotka on yhdistetty kolmiportaisilla valualumiiniliitoksilla, takaa suuren kestävyyden ja mahdollistaa koko rakenteen purkamisen/kokoamisen helposti ja nopeasti. Ovi voi olla umpinaista tai karkaistua lasia, jossa on kääntökahva ja avaimella toimiva lukko; sulkemisjärjestelmä on nelipisteinen, ja sivu- ja takapaneelit voidaan irrottaa ruuvien avulla. Suojaluokka on IP55 EN 60529 -standardin mukaisesti, ja sen takaa jatkuvavalettu polyuretaanitiiviste.
Musik-Express -ajelu koostuu pyöreästä kehäradasta, jossa on syvennyksiä ja kolme kattiä. Rata on tuettu teräksisestä hevosrakenteesta, joka on yhdistetty keskeiseen runkoon säteittäisillä pitkittäisillä ja tukitangolla. Koko metallirakenne on kuumasinkitty. Kaksitoista autoa kulkee radalla ja on yhdistetty keskeiseen roottoriin säteittäisten puomien avulla. Autojen lähestyvät jalkalaudat koostuvat alumiinista valmistetusta uralevystä. Kaikki sähköiset ja pneumattiset laitteet on asennettu keskeiseen runkoon, johon keskeinen roottori on kiinnitetty.
Kaikki koristepaneelit on päällystetty alumiinilevyllä. Sähkökäyttöinen valaistus koostuu kabokoneista. Peittokangas on valmistettu palamattomasta materiaalista (luokka 2) ja autojen paneelit ovat lasikuitua. Autoja liikuttavat kolme itsesäätyvää AC-moottoria, jotka on kiinnitetty säteittäisten puomien päihin ja ohjataan taajuusmuuttajalla.
Maksimimitat: Leveys m. 10 (32’10”) – Syvyys m. 10 (32’10”) - Korkeus m 3,5 (11’6”)
Maksimikapasiteetti: 36 matkustajaa (Aikuiset/Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 720 matkustajaa/tunti (3 min. sykli)
Tehovaatimukset: 23 kW (3 kW Led-valaistus - 20 kW Voimavara)
Yksikerroksinen hevoskaruselli 1700-luvun tyylillä.
Karuselli koostuu kuumasinkitystä pyörivästä rakenteesta, jota tukee keskipylväs, ja se on peitetty käsin koristelluilla lasikuitupaneeleilla, joihin on asennettu valaistus.
Lattiarakenne on ripustettu maasta kattorakenteeseen kiinnitettyjen tukipalkkien varaan, ja lattian pinta koostuu kirkaskäsitellyistä massiivipuupaneeleista.
Voimayksikkö koostuu AC-itsejarruttavasta vaihteistomoottorista, joka on asennettu keskipylvääseen ja jota ohjataan elektronisesti. Kaikki hyppivät hevoset ja keinuvat vaunut liikkuvat kattoon asennettujen laakerikammioiden avulla.
minimimitat: Halkaisija m. 5,5 (18') - Korkeus m 3,35 (11')
Maksimikapasiteetti: 19/20 matkustajaa (Aikuiset / Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 480 matkustajaa/tunti (2,5 min. sykli)
Tehovaatimukset: Kokonaisteho enintään 7,5 kW (6 kW Valaistus - 1,5 kW Liikuttava voima)
Bumper-autopaviljonki koostuu rajatusta teräsalustasta ja kattorakenteesta, jossa sähköisesti toimivia ajoneuvoja ohjaavat matkustajat yksittäin. Jokaisessa autossa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja se on varustettu ilmatäytteisillä kumipuskureilla ympäri kehää. Virta toimitetaan autoon teräspäällysteen kautta ja kattoon kiinnitetyn teräslangan avulla (perinteinen virranotto). Ajoalusta on rajattu ympäri teräspuskuri-rakenteella ja alumiinisella lähestymislaiturilla. Myös kaiteet ovat saatavilla. Koko rakenne on kuumasinkitty, ja laiturin pinta on valmistettu alumiinisesta liukastumisenestolevystä. Katto on valmistettu palamattomasta kankaasta.
Pimeäajelu koostuu suljetusta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin "pelottavien" kohtauksien ohi, joissa on animaatioita ja äänitehosteita.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti 4 matkustajalle, ja se on varustettu turvavyökaiteilla, jotka pitävät matkustajat sisällä ajoneuvoissa toiminnan aikana.
Tämä pimeäajeluajoneuvo on suunniteltu toimimaan yhdellä tasolla, jossa on tasainen pinta. Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunko, jota ympäröi puskuriprofiili, ja maalattu lasikuitukotelo.
Ajoyksikkö koostuu AC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty ajopyöriin, jotka "kiipeävät" radan varrella.
Sähkömoottoria ohjataan taajuusmuuttajalla, joka on ohjelmoitu ennalta asetetuilla toimintanopeuksilla.
Ajoneuvoa tukevat neljä kääntyvää pyörää.
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskuri, joka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavyöillä.
Ajoyksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 60-110 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksiin.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: Tasavirtamoottori 60-110V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,8 kW
Valaistus: 0,3 kW
Kolikkokapasiteetti: 15 N (3,3 lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 2,2 kN (480 lbs) tyhjänä
Pimeäajelu koostuu suljetusta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin "pelottavien" kohtauksien ohi, joissa on animaatioita ja äänitehosteita.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja se on varustettu turvavyökaiteilla, jotka pitävät matkustajat sisällä ajoneuvoissa toiminnan aikana. Tämä pimeäajeluajoneuvo on suunniteltu toimimaan monitasoisesti.
Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunko-osasta, jota ympäröi puskuriprofiili, ja maalatusta lasikuitukorista.
Ajoyksikkö koostuu DC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty takakärryn pyöriin.
Ajoneuvoa tukee etuteli ja kaksi takapyörää (ilmatäytteiset renkaat).
Karting on yksi parhaista viihdemuodoista nuorille, miehille ja naisille, jotka nauttivat kilpailemisesta ajaessaan yksipaikkaisia ajoneuvoja ilman erityisiä ajotaitoja.
Bertazzonin valmistamat ajoneuvot on suunniteltu helppokäyttöisiksi, sekä kiinteillä radoilla (betoni tai asfaltti) että liikkuvilla radoilla.
Nämä ajoneuvot on varustettu ympäröivällä ilmatäytteisellä kumisuojalla, joka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojakaiteiden välillä.
Saatavilla sekä "Paljaana runkona" -versiona että lasikuitukorilla (Sport, Buggy, ...).
Istuimia: 1 matkustaja (kuljettaja)
Moottori: 4-tahti (Honda)
Teho: 4 kW (5.5 Hp)
Polttoainesäiliö: 3,6 I
Renkaat: 4.10 / 3.50 x 5
Jarru: Levy (mekaaninen ohjaus)
Nopeus: 30 Km/h (18 mph)
Kokonaispaino: 1,6 kN (360 Lbs) tyhjänä
Bertazzonin "Midi" bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojaprofilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskurit, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavöillä. Voimayksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 40-70 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuinosat: 2 Passanger (Yksi aikuinen + yksi lapsi)
Moottori: DC Sähkökäyttöinen moottori 40-70V (25-50V Lattian keräys)
Ajovoima: 0,3 kW
Valaistus: 0,05 kW
Kolikkokapasiteetti: 1 Kg (2,2 Lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 135 Kg (295 Lbs) Tyhjänä
Swing Carousel koostuu pyörivästä rakenteesta, joka nousee keskimmäisen pylvään varassa ja tukee kolmea riviä keinuvia tuoleja; sisäisellä rivillä on 16 kaksipaikkaista tuolia, jotka on suunniteltu yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle.
Koko rakenne on kuumasinkitty, lukuun ottamatta keskimmäistä pylvästä, ja se on peitetty käsin maalatuilla koristeellisilla lasikuitupaneeleilla, joihin valaistus on kiinnitetty. Keinuvat tuolit ja niiden tukiketjut on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Peittävä katto on valmistettu paloa kestävistä kankaista.
Pyöriminen tapahtuu kahden itsesäätyvän AC-moottorin avulla, jotka sijaitsevat keskimmäisen pylvään yläosassa, sekä yhdellä AC-moottorilla sen alaosassa. Kaikkia moottoreita ohjataan taajuusmuuntimilla, ja koko järjestelmää ohjataan PLC:llä.
Staattiset mitat (puistomalli): Halkaisija m. 11 (36’2”) - Korkeus m. 9 (29’7”)
Toiminnalliset mitat (puistomalli): Halkaisija m. 17 (56’) - Korkeus m. 11,8 (38’8”)
Staattiset mitat (perävaunulle asennettuna): Etu m. 15,2 (50’) – Sivumitta m. 12 (39’5”) - Korkeus m. 10,2 (33’6”)
Toiminnalliset mitat (perävaunulle asennettuna): Etu m. 18 (59’) - Sivumitta m. 17 (56’) - Korkeus m. 12,8 (42’)
Maksimikapasiteetti: 48+16 matkustajaa (Aikuiset + Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 960 matkustajaa/tunti (4 min. sykli)
Tehovaatimukset: 46 kW (16 kW Led-valaistus - 30 kW Voimavara)
Yksikerroksinen hevoskaruselli 1700-luvun jälkeen.
Karuselli koostuu kuumasinkitystä pyörivästä rakenteesta, jota tukee keskipylväs, ja se on peitetty käsin koristelluilla lasikuitupaneeleilla, joihin on asennettu valaistus.
Lattiarakenne on ripustettu maasta kattorakenteeseen kiinnitettyjen tukipalkkien varaan, ja lattian pinta koostuu kirkaskäsitellyistä massiivipuupaneeleista.
Voimayksikkö koostuu AC-itsejarruttavasta vaihteistomoottorista, joka on asennettu keskipylvääseen ja jota ohjataan elektronisesti. Kaikki hyppivät hevoset ja keinuvat vaunut liikkuvat kattoon asennettujen laakerikammioiden avulla.
minimi mitat: Halkaisija m. 8,5 (27’11”) - Korkeus m 6,6 (21’8”)
Maksimikapasiteetti: 35/37 matkustajaa (Aikuiset / Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 700 matkustajaa/tunti (3 min. sykli)
Tehovaatimukset: Kokonaisteho 5 kW (2,5 kW Led-valaistus - 2,5 kW Voimantuotto)
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskuri, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavyöillä.
Ajoyksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkinvapaasta tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 60-110 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: DC sähkömoottori 60-110V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,8 kW
Valaistus: 0,3 kW
Kolikkokapasiteetti: 15 N (3,3 lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 2,2 kN (480 lbs) tyhjänä
Rata-ajelu koostuu avoimesta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti 2 tai 4 matkustajalle. Nämä ajoneuvot on suunniteltu toimimaan monitasoisessa ajelussa. Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunkoisesta rakenteesta.
Ajoyksikkö koostuu DC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty takakardaanin pyöriin.
Galleon Race -ajelu koostuu pyöreästä kehitysradasta, jossa on syvennyksiä ja kaksi "kissanselkä". Rata on tuettu teräksisestä hevosrakenteesta, joka on yhdistetty keskeiseen runkoon säteittäisillä pitkittäisillä ja vetotangoilla. Koko metallirakenne on kuumasinkitty. Kaksitoista autoa kulkee radalla, ja ne on yhdistetty keskeiseen roottoriin säteittäisillä varsilla (puhaltimet). Autojen lähestyvät jalkalaudat koostuvat alumiinista valmistetusta uralevystä. Kaikki sähköiset ja pneumattiset laitteet on asennettu keskeiseen runkoon, johon keskeinen roottori on kiinnitetty.
Ajo tapahtuu 1 itsejarruttavan A.C. vaihteiston avulla, joka on kiinnitetty keskeiseen roottoriin ja jota ohjataan taajuusmuuttajalla.
maksimimitat: Leveys m. 11,2 (36’9”) – Syvyys m. 12,3 (40’4”) - Korkeus m 3,2 (10’6”)
Maksimikapasiteetti: 24/36 matkustajaa (Aikuiset/Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 480 matkustajaa/tunti (3 min. sykli)
Tehovaatimukset: 27 kW (2 kW Led-valaistus - 25 kW Voimavara)
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskureita, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Nämä ajoneuvot ovat kaksipaikkaisia ja niissä on kiinteät turvavyöt. Voimayksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkinvapaasta tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 60-110 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: DC-sähkökäyttöinen moottori 60-110V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,8 kW
Valaistus: 0,3 kW
Kolikkokapasiteetti: 15 N (3,3 lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 2,2 kN (480 lbs) tyhjänä
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräsasfalttiradalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskuri, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Nämä ajoneuvot ovat kaksipaikkaisia ja niissä on kiinteät turvavyöt. Voimayksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 60-110 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: DC-sähkökone 60-110V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,8 kW
Valaistus: 0,3 kW
Kolikkokapasiteetti: 15 N (3,3 lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 2,2 kN (480 lbs) tyhjänä
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräsasfalttiradalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympäriinsä paisutetut kumipuskureita, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavyöillä. Ajoyksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 40-70 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: DC-sähkökäyttöinen moottori 40-70V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,3 kW
Valaistus: 0,06 kW
Kolikkokapasiteetti: 1 kg (2,2 lbs)
Renkaan paine: 1,5 bar
Kokonaispaino: 85 kg (190 lbs) tyhjänä
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu käytettäväksi sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympäriinsä paisutetut kumipuskureita, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavyöillä. Voimayksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 40-70 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: DC-sähkökone 40-70V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,3 kW
Valaistus: 0,06 kW
Kolikkokapasiteetti: 1 kg (2,2 lbs)
Renkaan paine: 1,5 bar
Kokonaispaino: 85 kg (190 lbs) tyhjänä
Yhdistetty sähkön ja lämmön tuotanto yli 600 kWe:n yksiköillä, sopii rakenteille, jotka vaativat jatkuvaa käyttöä lämpö- ja sähköenergialle. Tämä ratkaisu on tarkoitettu prosessiyrityksille, jotka tarvitsevat lopputuotteen tuotantokustannusten alentamista, sekä suurille komplekseille ja teollisuuskonserneille, jotka ovat kiinnostuneita hallintokustannusten säästöistä.